0744 526 214
Sună-ne pentru comenzi rapide!contact@retechromania.ro
Solicită ofertă și revenim in 24 de ore!Livrarea si returul produselor
Livrăm comenzile doar prin curier rapid, în orice localitate din România, uneori, in functie de firma de curierat, pot sa apara kilometri suplimentari pe anumite rute, precum si taxare suplimentara per kg la peste 10kg.
30 de ron – tva inclus – in limita a 10kg
-PLATA SE FACE PRIN BANCA CU ORDIN DE PLATA SAU PLATA DIRECTA DIN APLICATIA BANCII DVS;
-VALOAREA COMENZII ESTE DE MINIM 500 ron cu tva si IN limita a 10 kg.
Nu oferim serviciul de deschidere colet sau verificare produse la livrare.
Livrarea produselor se face de luni până vineri inclusiv.
Pentru comenzile plătite cu Ordin de Plată expedierea se face doar după confirmarea plății.
Comenzile efectuate în zilele de Sâmbătă și Duminică vor fi expediate Luni.
Durata de livrare variază între 24 și 48 de ore și poate dura mai mult în anumite cazuri specifice (drumuri și rute închise, etc).
Veți fi anunțat prin email/sms cu privire la statusul comenzii și a livrării.
În cazul în care clientul nu poate fi găsit la ora, data stabilită pentru livrare, curierul va păstra bunurile comandate timp de cinci zile lucrătoare, interval în care va încerca să vă contacteze din nou pentru a definitiva livrarea, in cazul în care nici de aceasta dată clientul nu poate fi găsit, curierul va lasa coletul in depozitul sau, astfel comanda poate fi ridicata de la sediul curierului, dupa cele 5 zile comanda va fi anulată și produsele vor fi returnate în depozitul nostru.
În caz de nepreluare // refuz colet ne rezervăm dreptul de a nu mai onora comenzile viitoare. Pentru a relua colaborarea se va achita în avans doar prin OP (banca): contravaloarea comenzii în curs precum și costul de transport pentru coletul nepreluat//refuzat (tur+retur = 60 lei tva inclus).
Dacă produsele primite se dovedesc a avea daune, clientul este obligat să reclame aceste daune la comenzi@retechromania.ro sau la numărul de telefon afișat pe site. Reclamațiile referitoare la coletele expediate se primesc în 24 de ore de la data intrării în posesie a coletului de catre client; dacă coletul se dovedește a fi suferit daune în timpul procesului de livrare, produsele vor fi înlocuite fără niciun cost suplimentar din partea clientului. Dacă clientul sesizează lipsuri sau produsele nu sunt cele comandate, trebuie să ne sesizeze acest lucru în termen de 24 de ore de la primirea coletului la comenzi@retechromania.ro sau la numărul de telefon afișat pe site – după acest termen reclamațiile nu mai sunt luate în considerare.
Potrivit legislației în vigoare, clientul persoană fizică își poate exercita dreptul de retragere din contract în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesie a produselor. Produsele trebuie sa nu fie utilizate, dat fiind natura lor.
Singurele costuri care sunt în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare ale produselor.
Pentru a returna trebuie să trimiteți un email la comenzi@retechromania.ro specificând numărul comenzii/facturii și produsele pe care doriți să le returnați. Plata transportului este suportată de către consumator și trebuie efectuată direct la curier. Ca serviciu de transport consumatorul poate alege orice firmă de curierat viabila.
NU ACCEPTĂM COLETE CU PLATA RAMBURS la returnare!
Rambursarea banilor se face doar prin virament bancar în maxim 14 zile de la data recepției produselor în depozitul nostru și confirmarea că acestea respectă condițiile de returnare.
Nu se acceptă retururi ale produselor care au fost utilizate, deteriorate sau cu caracteristici alterate. Produsele trebuie să fie returnate cu toate accesoriile cu care au fost livrate inițial și acestea trebuie să respecte condițiile produsului (neutilizate, nedeteriorate și fără caracteristici alterate).
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca produs nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca produs desigilat sau la opțiunea clientului, îi vom re-expedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Potrivit articolului 9, Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) si la art. 14. Potrivit articolului 13 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 Profesionistul (Rocar Invest S.R.L.) rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11. Profesionistul rambursează sumele menționate la alin. (1) folosind aceleași modalități de plată ca cele folosite de consumator pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării. Obligațiile consumatorului în cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014
Cu excepția cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuși produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepționeze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11.
Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. […] Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere. Indiferent de situație, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h). Profesionistul trebuie să poată face dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
© Copyright 2023 retechromania.ro – Toate drepturile rezervate. Web design by SMART WEBSITE.